CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 3, 2010

::YuSrI kru & MaYa Karin BeRcInTa???::


haaa...gosip2...gosip panas...ini ape yg dikatekan oleh tabloid jer..hanye gosip..tapi la kan mereka nih dikatekan sering dilihat bersama dan akrab serta mesra..semacam je kan bunyik nyer...adakah mereka nih berkasih???haha..mari kite bace lagi..

3 tahun yg dulu, memang dikatekan meraka nih bercinta,tapi lepas banyak la gosip yg da keluar, mereka menafikannye..yusri kate mereka hanya kawan rapat sahaja...betol ker???haha..


Ulasan dari dada tabloid tempatan..
Meskipun kedua-duanya masih solo ketika itu, namun menurut mereka, hubungan yang terjalin itu tidak lebih dari sekadar rakan sekerja. Bagaimanapun itu cerita tiga tahun dulu. Selepas Maya kembali bersendirian, cerita lama membabitkan mereka kembali mekar. Malah, gosip mengenai hubungan intim pasangan ini kembali hangat diperkatakan antaranya berjalan berpimpin tangan di sebuah pusat membeli belah. Baru-baru ini pula, Maya menjadi satu-satunya pelakon filem Magika yang hadir pada majlis kenduri kesyukuran anjuran KRU Studios.



Sejauh manakah benarnya khabar yang mengatakan Yusry dan Maya semakin rapat?

Yusry: Saya kenal Maya sudah lama dan memang kami berkawan sebelum ini. Namun hubungan kami tidak sampai tahap bercinta. Tak dinafikan saya dan Maya memang pernah keluar bersama, berdua atau bersama kawan-kawan lain tapi itu tidak bermakna kami adalah pasangan kekasih. Kami keluar bersama pun semuanya atas dasar kerja serta langsung tidak membabitkan soal peribadi.

Tapi bagaimana pula dengan gosip yang mengatakan anda berdua saling berpimpin tangan?


Yusry: Itu juga hanyalah satu gosip. Kami tidak pernah berjalan berpimpin tangan. Tapi saya tak nafikan yang kami pernah keluar bersama pada masa itu. Kejadian itu berlaku di Alamanda, Putrajaya. Kebetulan Maya ada penggambaran Nona di situ. Jadi kami pun pergi berbuka bersama selepas itu. Jadi tak timbul soal berpegang tangan. Saya rasa si penyebar cerita itu sengaja mereka-reka cerita.


Sebagai kawan, apa pendapat Yusry mengenai Maya?


Yusry: Pada saya Maya memang seorang kawan yang baik. Kami boleh bersembang banyak perkara. Soal adakah dia mempunyai ciri-ciri sebagai calon isteri, saya tidak melihat perkara itu dengan sedalam-dalamnya. Apa yang saya boleh katakan, saya masih belum berpunya dan sehingga kini masih mencari dan mencari.


Apa pula kata Maya?


Benarkah Maya dan Yusry sedang bercinta seperti yang digembar-gemburkan ketika ini?


Maya: Kami sudah saling mengenali sudah bertahun-tahun lamanya. Jadi sepatutnya soal bercinta itu tidak sepatutnya wujud. Saya sendiri tidak faham kenapa orang nak mensensasikan hubungan kami walhal kami hanya berkawan saja. Memang saya akui yang kami pernah keluar berdua tetapi itu bukanlah bermakna ia satu lesen untuk mengatakan yang kami bercinta.

Mungkin status Maya sebagai janda membuatkan orang begitu mudah menebarkan spekulasi?


Maya: Terus terang, saya tidak bersedia untuk berdepan dengan gosip seperti ini. Mungkin ada kebenarannya kenyataan itu. Hanya selepas saya kembali bersendirian khalayak mula memberi tumpuan terhadap saya dan juga hal peribadi. Ingin saya jelaskan di sini bahawa saya masih belum bersedia untuk menjalinkan sebarang hubungan buat masa ini. Fokus saya buat masa ini tertumpu pada kerjaya lakonan. Tahun depan,sudah ada dua filem menanti untuk masuk ke lokasi. Jadi soal mencari pengganti, biarlah saya ketepikan terlebih dulu.


hahahhaha..mereka berdua berpura2 ker???tak mencintai satu sama lain??i dont know..hanye mereka yg tau..hehehe..haihhh..x pernah lah gue gosip2 nih...eceh..
kalau yer pun mereka nih bercinta, apelah slahnyer kan..ok gak tuh..same2 pun single...

2 comments:

  1. tak mengaku kunun, tengok2 nanti kawin. haha.

    ReplyDelete
  2. ngeh3... baru la kontroversi.. kang terus bagitahu nti wartawan tak datang cari depa lagi.. hehe

    ReplyDelete