CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 1, 2010

::GaRa2 NaK BuAt MuffIn PuNyEr PaSaL...::


adoyai...nak nangis aku lunch tadi..x sonang dah duduk ni haaa...apeee..la hai abg polis tu wat roadblock tgh2hari buto nih..jln tgh sebok pulak tuh...melepas no fon aku kt pakcik polis yg gendut tu tadi...alaaaahai..ni semue pasal nak wat kek muffin nyer pasal...dok ghairah bercerita pasal muffin, lupe nak pakai seat belt..dah..kene tahan..alamak!!!seronok sgt lah katekan baru jer kua kedai 'Bake wif Yen" kedai menjual brg2 kek yg agak famous kt kelana jaya tuh...dah kene tahan dgn pakcik polis yg gatal serta miang tuh...geli den...aku pun merayu lah jgn saman aku..rm300 tu kalo kene saman...merayu punyer merayu, ade ker die mintak aku buat kan kek muffin utuk die esok???untuk minom petang??ahhhrggghh..TIDAAAAAKKKKK...!!! x kuase aku nak buatkan die muffin...gatal nyer pakcik polis...aku pun ye kan jer lah..nak lepas nyer pasal kan dari kene saman..dah lah dua2 org x pakai seat belt...huwaaa...pokai kalo kene saman tuh...tapi terpakse lah korbankan no fon..so, lepas nih kene berjage2 nak jwb fon pulak..takot pakcik polis tu call...alaaaahaaii..nape lah pakcik..pangkat bapak kot pakcik....mintak maap la yer pakcik..x dapek lah den nak tunaikan permintaan pakcik tu..jauh pulak nak pi ngantar muffin tu esok kt pakcik...x koso den...hahahahhaha..so, conclusion nyer..pakcik polis tuh dah kene wayang ngn aku....hakhakhak...saman pun terlepas....kehkehkeh..ni lah die kesah pakcik polis yg percaye dgn kate2 perempuan muda cam aku....hakhakhak...mintak maap yer pakcik.... ;p jahat kan..tapi seat belt keen pakai selalu pabila drive..jgn lupe tu...cepat cair lah pakcik polis tuh...;p selamat jalan romeo yer pakcik...wasalam...

No comments:

Post a Comment