CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 29, 2010

::SaM n DoL::

Haahahahaha..nak gelak guling2 aku bace lawak samdol nih..memang xle bla...ade jer benda nak jadikan bahan...tapi ade betol nyer jugak si samdol nih..hehehehe..cuba kite tengok ape lawak diorang....jeng..jeng..jeng...

SAM: Aku suruh kau tengokkan barang dalam rumah aku, kenapa orang boleh pecah rumah jugak?
DOL: Manalah aku sedar, aku sedang tengok TV kau.


SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?
DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.


SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?
DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit


SAM: Kau celup lalat dalam air sirapkau Dol?
DOL: Kita kena buat cam tu kalau tak nak keracunan!
SAM: Itu kalau lalat jatuh dalam air, bukan bawa lalat dari rumah!


SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?
DOL: Gula dah habis!
SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?
DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah!


SAM: Aku ada AIDS? mana ada...
DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...


SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!
DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.


SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.
DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"


Wakakakakakakakakaka...pecah perut gelakk...

5 comments:

  1. sengal je sam & dol ni. haha.

    ReplyDelete
  2. melah::hahaha..tau xper..

    gomokpendek::boleh..amek la..;p

    ReplyDelete
  3. wHat a GooD ideA..KodoQ lIke..kalAU adA laGi yANg maCAm ni baGi TAhu koDoq ya..oNg..kedeQ..keDEQ..

    ReplyDelete
  4. si kodoq:::orait...nanti ceekeen gtau k..

    ReplyDelete