CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 27, 2010

::Kerinduan Melanda...::

sob..sob..sob...mak abah dah selamat sampai ke tanah suci semalam..baru jer 2 hari diorang pergi, dah rase rindu dah..makan kat umah pun cam dah xde selera,balik dr keje, umah kosong jer..sedih pilu hati..huwaaaaaa... tp ni lah masanyer aku nak blajo idup sendiri...tu lah kan, bile mak abah ade lagi kat umah ritu, aku ni asyik merayap kuar jer...ni kan dah merindui mereka...sob..sob..sob...mood pun kurang lg sebab masih teringatkan mak abah ape lah yg diorang tgh buat yer kt sane ni...time malaysia n mekah pun lain...asyik terpikir jer..camne lah abah n mak kat sane yer..aku mampu berdoa jer semoga mak abah di kurnikan kesihatan yg baik utk mengerjakan ibadah haji dgn sempurna, semoga pergi dan pulang dgn selamat..hahh..tak habes2 aku berdoa dah nih...huhuhu..mak abah..kami adik beradik menunggu kepulanagn mak abah yerr..dah lah, nak pi sambung wat keje dah..later update lagi yerr...bubbye..

5 comments:

  1. sabar bebanyak yer.. tabahkan semangat.. dorg ok tu..

    ReplyDelete
  2. beselah.. bila dah takder baru la rasa2 rindu melara..

    ReplyDelete
  3. semoga mak abah dpt haji yg mmabrur

    ReplyDelete
  4. biasalah tuh..semoga mereka selamat di sana. Doa-doakan je keselamatan mereka.

    ReplyDelete
  5. huhuhu..thx semua..bagi support...

    ReplyDelete